Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/web/kompenzacie.sk/www/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2159

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/web/kompenzacie.sk/www/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2163

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/web/kompenzacie.sk/www/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 2813
Často kladené otázky - Cestovné kompenzácie

Často kladené otázky

  1. 1
    Ako funguje kompenzácia v doprave?

    Vaša doprava je služba, za ktorú platíte vopred. Ak nemôžete túto službu bez vášho zavinenia využiť tak, ako bolo dohodnuté, je vám tým spôsobená ujma. Nariadenie EÚ stanovilo v akých prípadoch vám za túto ujmu náleží kompenzácia a jej rozsah. O túto kompenzáciu je však potrebné požiadať predpísaným spôsobom a prejsť zdĺhavým procesom schvaľovania a priznania náhrady. My vám ponúkame, že tento proces podstúpime od začiatku až do konca za vás.

  2. 2
    Kedy mám nárok na kompenzáciu?

    Nárok na kompenzáciu vzniká, ak vôbec neodletíte, či už preto, že let bol úplne zrušený  alebo vám nebolo  umožnené nastúpiť do lietadla. Podobne môžete požadovať náhradu v prípade, keď váš dopravca mešká alebo dôjde k jeho presmerovaniu. V neposlednom rade je možné požadovať kompenzáciu aj za dopravu, ktorú ste boli nútení absolvovať v nižšej cestovnej triede. Vo všetkých týchto prípadoch je však podmienkou, aby uvedené problémy nemali pôvod v skutočnostiach, ktoré dopravca nemohol ovplyvniť.

  3. 3
    Ako podať žiadosť o kompenzáciu?

    Žiadosť je potrebné podať predpísaným formulárom spôsobom v súlade s Nariadením EÚ. Starosti s vypĺňaním formuláru a následným procesom však môžete nechať na nás.

  4. 4
    Do kedy je možné žiadať o kompenzáciu?

    Žiadosť o kompenzáciu je možné podať až do 24 mesiacov odo dňa, kedy prebehla alebo mala prebehnúť vaša doprava.

  5. 5
    Môžem žiadať o kompenzáciu za dopravu, ktorá bola súčasťou zájazdu s cestovnou kanceláriou?

    Áno, môžete. Pre priznanie nároku toto nie je rozhodujúce.

  6. 6
    Ako dlho trvá vybavenie kompenzácie?

    Základné posúdenie vzniku nároku obvykle netrvá dlhšie ako týždeň. Samotný proces vybavenia žiadosti potom v závislosti od priebehu a počtu podaných žiadostí trvá v priemere od dvoch týždňov do dvoch mesiacov.

  7. 7
    Koľko zaplatím za služby vašej spoločnosti?

    V prípade kladného vybavenia vašej žiadosti si ponecháme 25 % z priznanej kompenzácie. V žiadnom prípade nechceme peniaze vopred a už vôbec nechceme peniaze v prípade, ak sa ich nepodarí získať pre vás . Ak nebude váš nárok uznaný, neplatíte nič.

Mali ste problémy s vaším letom?

Pokiaľ bol váš let zrušený, výrazne omeškaný, presmerovaný alebo vám bol odoprený nástup na palubu, máte nárok na finančnú kompenzáciu vo výške 

250 - 600€

v závislosti na dĺžke letu.

Našim klientom sme vrátili:

46250

18461

Zaujímavé dokumenty